Sjukt var’e här

Ligger hemma i sängen och kollar på Fringe, säsong 4. Sjuk.

Det sker dessutom med låg volym, har haft feber ett par dagar och det verkar som att det slagit sig på öronen på något sätt. Har blivit riktigt känslig för höga ljud, om det är höga som i mycket decibel eller höga som att snart är det bara jag och hundarna som hör, det vet jag inte. Bara att det är jobbigt.

Så jag hoppas på det sistnämnda! Rammstein i Globen i morgon, och det är något som jag sett fram emot sedan jag hörde Du hast för första gången och det var länge sen!

Så önska mig ett krya på sig! Det kan jag behöva!
Rammstein: Du hast

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

