I brist på annat..

Med ångest och längtan efter nästa löppass så surfade jag runt och införskaffade mig en prenumeration på runners world., så här en dag efter löning..Har sedan tidigare en prova på grej på Aktiv Träning som jag uppskattat riktigt mycket men än så länge är det bara löpning jag håller på med och dom tar upp lite för mycket mountainbike och kajak för  min smak i nuläget, men förhoppningsvis hittar man andra sätt att röra på sig nån gång och då är det definitivt en bra inspirationskälla.

Väntar på brorsans dom hos sjukgymnasten idag också. Inga nyheter sägs vara bra nyheter men man kan ju inte låta bli att undra.

Nu ska det lagas mat.

Tjohej!

Kommentera

