Hej och hå..

Då var maran betald och klar (kanske inte klar eftersom den går av stapeln först 5:e juni nästa år). Kul med ytterligare ett mål att se fram emot vid sidan av Lidingöloppet. Tanken är att springa Lidingö ultra 50k 5:e maj också för att få två stycken långlopp relativt nära varandra för att vänj sig vid vad som komma skall senare under sommaren 2010: Stockholm – Göteborg!

Löpningen har verkligen blivit ett gift i kroppen, på ett väldigt positivt sätt förståss. Det har fått mig att vilja ta mig till gymet igen (som jag faktiskt betalar dyra pengar för) och även ta upp klättringen som jag höll på med för fyra fem år sen. Det är också att spränga lite gränser för mig då jag har nån form av skräck för höjder och tror att utrustningen ska gå sönder hela tiden😮

Det kommer bli en väldigt aktiv höst och vinter år, det känns bra!

…(Här skulle det varit en fin bild på lite klättring från Klätterverket i Stockholm om jag hade lyckats lägga in den)

Kommentera

