Segt

cold

Det är ju tusan också! Nu har jag kört alkohol- och nikotinfritt i två veckor. Tyckte att det började ge utslag redan förra helgen, då jag sprang 18 kilometer. Det gick ju över förväntan.

Nu hade jag ju tänkt att jag skulle märka ännu större skillnad i helgen, och så skulle jag komma att springa över 100 km i augusti som helhet. Men men… Har haft en infektion i kroppen. Inte riktigt, men nästan feber. Lite håglös och så där. Och när eftermiddagen kommit, ja då har det väl varit dags att softa in i soffan.

Får se hur det känns när jag kommer hem idag. Mår jag bra så finns det ju en liten liten möjlighet att komma över 100 km i alla fall… Dessutom är det över en vecka sen som jag sist var ute och sprang. Börjar bli sjukt sugen på att ränna iväg nu!

För övrigt gjorde jag som brorsan, och signade upp för två ex av aktiv träning. Allt för att få den där gps-grunkan för ca 80 spänn… 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 comments

    • Peter

      Jojo, det förståss… men i och med att jag inte festat har jag ju inte heller feströkt/festsnusat heller… E duktig nu förstår du!

Kommentera

