Cyberkid!

Iakttagelse

När jag tar mig fram och tillbaka till jobbet så springer jag till pendeln, åker en bit och springer sen sista biten alt hoppar av ett par stationer för tidigt. Det är ju naturligtvis väldigt mycket folk runt omkring en som kanske tycker man kan se lite lustig i ut i Helkropps spandex, typ. Men när jag hoppas av vid Karlberg och en ”Halvåtta på tisdagsmorgonen alkoholiserade man Har åsikter om vad fan man håller på med -Djävla cyberkid Då känner jag mig faktiskt ganska nöjd.

Kom till slut igång igång igen och med 20 dagars uppehåll kom jag till slut upp i 97km. Inte riktigt 10 mil men iaf längre än brorsan, det räcker för mig😉.

Klart slut

Kommentera

