En dag på jobbet

9 km & en dusch senare Hemma igen efter en 9 kilometers runda. Får säga som brorsan: ÄNTLIGEN! Det var över en vecka sedan jag var ute senast.

9 kilometer. 5,53 minuter per km. Inte snabbt direkt, men det snabbaste efter operationen. Vet inte om det är så att man börjar komma igång, eller om det är för att man bojkottar sponken ett tag. Oavsett, det bådar gott inför Bellmanstafetten i helgen i alla fall. Ska springa en av de fem sträckorna tillsammans med fyra jobbpolare. Ska bli kul som tusan.

Men det var lite segt i benen idag. Berodde nog på sjukgymnastiken tidigare idag. Fan, hon kör hårt som tusan med mig, min käre sjukgymnast. Framför allt har hon en övning för att få en bättre bålstabilitet. Den är så jävla jävla jävla jobbig! Borde ju betyda att den är nyttig kanske?

Så, det blev inte 100 km i augusti för min del. Infektionen satte P för det den här gången. Och SO WHAT om lillebror lyckades springa några meter längre än vad jag gjorde… JAG KAN I ALLA FALL LÄGGA IN EN BILD I BLOGGEN…!!!!😉

Hehehe…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

