En vacker dag så..

Idag var planen att bege mig ut o köra lite men jag stöp vid målsnöret. Kom inte iväg ut alltså. Tänkte stivka ut innan fotbollen idag (så här efteråt kunde jag iochförsig stuckit ut medans fotbollen..)  men jag var väldans sliten efter en hård arbetsdag och lite för lite sömn och lite annat så jag valde att trolla bort lite partitioner på datorn istället. Först d: sen c: på nåt vänster för att till slut hitta c: så jag fick igång xp igen och kunde leta fram d: så var jag tillbaka ungefär, ganska precis där jag började 1,5 timmar tidigare.. yes!

Ligger lågt med löpningen och nu känns det tungt för nu finns inte suget kvar i kroppen. Förmodligen för att det gått så himla tungt dom senaste vändorna. Inte alls kul. Däremot fick jag klättra lite i måndags och det var både kul och jobbigt. Känns som ett riktigt bra komplement med tanke på att men använder hela kroppen (underarmar, överarmar, axlar, rygg, bål o ben o hela faderutten) Skitskoj var det verkligen. Av nån anledning köpte vi tio kort dessutom så det vill ju till att det blir 9 gånger till inom en snar framtid.

Nej imorrn ska jag ut, idag började nämligen den nya utmaningen på nike+: Run to the hills! Det innebär att vi är tre lag (helt random människor runt om i världen) med två personer i varje som ska ta sig 666 miles. Först i mål vinner. Barnsligt maiden-fan som jag är så kunde jag inte motstå utmaninen. Uppdateringar kommer!

Kommentera

