Men va fan!

Fuck it! Idag måste det till en febertopp för att jag inte ska sticka ut och skubba idag! Har en fet löpar-abstinens just nu, och känner att jag behöver rensa kroppen nu. Så en lätt jogg idag (efter att jag har hjälpt till hemma och klippa klorna på en av Carinas dag-jyckar), runt 11-12 kilometer kanske. Sen får det bli lite styrketräning imorgon.

Det är ju en plan i alla fall! Fint väder och allt. Däremot får det vänta lite med att prova Pose-träningen. Tror att jag måste läsa på lite mera där.

I lurarna kommer jag nog att köra lite Solstice som jag upptäckte i morse. Det kommer ge en lagom fart genom skogen! Lyssna på låten “Pray” här (Spotify).

Mer om Pose-löpning finns här i bloggen! Även det här är en bra artikel.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

