Nej nu djävlar!

Sådärja.

Två milvändor avklarade torsdag och fredag. Nu gör jag som vanligt att jag springer och springer som en galning tills nästa förkylning. Måste bromsa mig lite egentligen.

Sagt och gjort. Idag tänkte jag inte ut o springa utan vänta till imorgon eller spara mig till en riktig långkörare på måndag. Men då råkar jag boka upp mig på innebandy och lite klättring idag istället. Hur gick det till? Då lutar det nog åt att det blir den där långköraren på måndag istället tror jag.

Hej hopp!

Kommentera

