Nöjd

lopskorSitter här på jobbet och känner mig ganska nöjd med mig själv nu faktiskt. Nöjd så som man känner sig efter att ha presterat! Kroppen känns lugn på något sätt. Och jag är lugn i sinnet också. Man borde faktiskt prestera lite oftare tror jag.

Det kommer ju bli ett långpass till. Det måste det om jag ska kunna springa i Lidingö om två veckor. Runt en 20-25 kilometer nästa lördag eller söndag. MEN inte ute på spåren vid OK Tor. Som jag skrev igår, de är verkligen bedrövliga. Det får nog bli i Vilsta istället. Jag har i alla fall skrivit ett långt mail till OK Tor där jag talade om vad och varför. Ska bli kul och se om de svarar.

Skönt med en lugn dag idag. Sjukgymnastik imorgon. 😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

