Vilan

Jodå, nog blev det vila idag, och det behövdes. Måste säga att det just nu inte alls känns bra i knät. Det måste bli bra mycket bättre om jag ska våga mig ut och träna lite igen, för att inte tala om Lidingöloppet. Chansen att jag ställer upp är nog nere till 30% just nu. Trist. I söndags och måndags var den chansen uppe i säkert 95%. Vet inte om det hände något när jag körde sjukgymnastik-passet? Det känns annorlunda efter det.

Nåväl, jag går och slafar nu. Hoppas på en bra natt och att knät återhämtar sig lite under natten.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

One comment

  1. Pingback: Vilan fortsätter « Är du helt bakom Götet?

Kommentera

