Vilan fortsätter

Det var inte alls dumt med vilan (se gårdagens inlägg) i natt. Knät känns bättre idag. Men fortfarande inte tillräckligt bra för att jag ska våga mig ut och springa i dag. Sen kommer ju frågan hur jag ska göra när jag väl vågar ut. Ska jag ta en testrunda på fem kilometer, eller ska jag ta den rundan jag tänkte ta i veckan, dvs en mil, eller ska jag göra det jag behöver för att springa Lidingö nästa helg, springa 2,5 mil?

Just nu lutar det åt att det blir en vilohelg, kanske med lite styrketräning.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Och jag som var så nöjd tidigare…

Kommentera

