Långpass

Jovisst blev det ett långpass idag i alla fall. En lärdom man kan dra av det hela är att ”se till att långpasset inte görs för lång tid efter senaste måltiden!”. Jävlars va jag tog slut. Det var knappt att jag kom runt två mil.

Det började med en bra frukost i morse, men sen… Två resor in till tippen, slita och släpa hemma. Och sen iväg till spåret en timma senare än tänkt, och fanns det inte ens tid till lunch. Så jag var ju inte helt nöjd när jag väl kom fram till Vilsta. Och redan efter sju kilometer började jag känna att det sista bränslet började gå ur kroppen. Vid åtta kilometer började det gå trögt och jag var hungrig som tusan.

Andra varvet ska vi inte prata om! Det var hur jobbigt som helst, gick flera gånger. Får en att fundera lite på om det är värt att springa Lidingö nästa helg. Det kommer ju inte bli lätt, så mycket vet jag redan nu!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

One comment

  1. Pingback: Dagen efter « Är du helt bakom Götet?

Kommentera

