Veckans sista!

Om allt går som jag har planerat, så blir det veckans sista löp-pass ikväll. Tänkte mig en lättare runda, bara för att hålla kvar den träning jag hade i söndags. Sedan får benen vila fram till lördag. Det kan/ska bli lite styrketräningspass (eller mera kanske sjukgymnastikpass) under resten av veckan också.

Sen på fredag, då bestämmer jag mig. Då får vi se om kroppen/knät/huvudet vill att jag springer Lidingöloppet 2009. Just nu är jag jäkligt sugen, så håll tummarna för att det funkar!

Kommentera

