Inte fan!

Inte fan blev det någon löpning igår! Det är då satan va svårt det ska vara nu för tiden! Dels är det ju fortfarande knät som bökar lite,carpool men sen tror jag att det kan vara det faktum att jag nu för tiden har fått mina cirklar rubbade. Det beror på att jag har fått pendlar-kompisar. Så vi är en massa personer som jag måste vänta in varje morgon och kväll, vilket gör att jag kommer ju inte hem på kvällen exakt som jag vill och är van vid. Framför allt kommer jag hem lite senare, efter en lite längre arbetsdag, och det fuckar upp en hel del.

Ska göra ett nytt försök ikväll istället. Sen börjar det bli dags att gå igenom vad man ska göra inför Lidingöloppet och vad man ska komma ihåg att göra kvällen innan, äta på morgonen osv.

Det är lite att tänka på faktiskt.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentera

