Vardagsliv igen

Kanske lite väl mycket vardag?

Kanske lite väl mycket vardag?

Tebax igen! Det känns lite moloket. Hela augusti och september har man kunna fokuserat på  att komma i lagom form för att åtminstone kunna ställa sig på startlinjen till Lidingöloppet. Nu är det gjort. Sen då? Det känns lite tomt. Eller futtigt. Jag menar, jag är anmäld till Hässelbyloppet och Tjurruset, och visst, Tjurruset är ju ganska tufft, men jämfört med Lidingöloppet? Don’t think so!!

Men samtidigt, det är skönt att kunna blicka framåt. På att bli hel igen. Ska försöka styrketräna lite idag. Inte fel att komma lite förberedd till sjukgymnasten i morgon heller. Så kan jag med gott samvete säga att ”Ja, jag har gjort mina övningar, precis som du sa!” 😉 Sen får vi se hur det känns. Kanske kanske blir det ett löppass på onsdag/torsdag…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

