Ratad!

Blev duktigt ratad idag! Var hos sjukgymnasten och tränade. Eller rättare sagt, höll på att värma upp. Som vanligt sitter vi (alltså sjukgymnast Monika och jag) och snackar om ditten och datten. Sen helt plötsligt frågar hon mig om jag har sprungit något på sista tiden, och går iväg. Väl tillbaka efter ett par minuter säger hon åt mig att detta, det kan jag göra hemma i fortsättningen!!!!

The f**k!?!? Så nu får jag inte åka tillbaka dit…..😉

Skämt å sido, det är ju ett rätt bra tecken på att allt är på väg åt rätt håll.  Så jag får i stället passa på att tacka henne för det jobb hon har gjort, och så ska jag se till att jag följer programmet!

En till som verkar ha ratat mig är min medkonspiratör här på bloggen, broder Christian. Kollar man ställningen i antalet inlägg ligger jag på 33 st.  (34 med det här), medan Christian ligger på 9. Det senaste skrevs den 12 (!) september. Inte utan att man känner sig lite ensam!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

One comment

  1. Pingback: Hur var det nu då? « Är du helt bakom Götet?

Kommentera

