Vänta lite till!

5504895Stod just i begrepp att anmäla mig till Stockholms maran nästa år. Tredje gången gillt typ, även här (som med Lidingö…). Tredje försöket (på tre år) att springa den. Första två gångerna har ju knät pajat innan.

Men sen fick jag för mig att jag ska vänta ett par veckor med att anmäla mig. Springa i Hässelby och Tjurruset först. Då har jag lite fler lopp bakom mig, och då kanske jag slipper sista startgrupp i alla fall!

En annan sak som får vänta lite är själva löpningen. Jag har ju bara kunnat springa som mest två gånger i veckan efter knäoperationen, och när jag väl har sprungit har det blivit mest en mil åt gången.

Förra veckan sprang jag sex mil på tre pass.

Ska nog vila knät lite…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

