Upp i sadeln igen

ont Då var det dags igen. Har tagit en veckas vila från löpningen, men idag tänkte jag försöka komma ut i Vilstaspåret. Testa om det verkligen finns ett mil-långt elljusspår.

Har ju vilat eftersom det gjorde lite för ont i kroppen förra gången jag sprang. Ska bli spännande och se om det gjorde susen eller inte. Däremot har jag som vanligt varit för slö då det gäller styrketräningen. Skulle ju göra tre pass under vilan tänkte jag. Hittils är jag upp i 0 (noll, alltså!).  Det är ju fasen va svårt det ska vara… Förmodligen för att det är så jäkla tråkigt.

Som sagt, nu ska jag på’t igen. Sen får vi väl också hoppas att vi får en rapport från brorsan som i helgen var på uppstartsmöte för Team Stockholm marathon.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

