Det är nog nu!

DSC_1222 Det får var nog nu! Sista veckorna har allt helt gått i stå! Jag vet inte vad det är som hänt? Har inte sprungit en meter sedan måndag förra veckan, och styrketräningen ja den ska vi inte prata om! Obefintlig! I och för sig har det varit en frivilllig löp-vila, trassel med avloppet. Men i alla fall.

Dags att skärpa till sig lite nu. Sätta upp tydliga mål kanske kan hjälpa. Jo, jag vet. Det finns ju redan ett par stora mål; Lidingö ultra, Maran och för att inte tala om att kuta till Göteborg… Men jag menar lite mindre delmål. Vad ska man få ut av träningen på kort sikt. Typ.

Jag ska springa Tö-milen om ca två veckor. Ett mål här kan var att försöka fixa den under 50 minuter, vilket skulle ge ett nytt personligt. Men det är sista loppet för i år (förmodligen), så det blir ju till att försöka ställa upp lite andra typer av mål efter det. Vad? Vet inte.

Nu har vi alla fall fått ordning på avloppet, städat upp efteråt och fått bort lukten. Om allt går som det ska idag, så SKA jag ut på en runda. Kanske inte så lång, men mellan åtta och tio kilometer. Sen, sen ska jag avsluta med att inviga vår nya bastu! Mumma!!😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

One comment

  1. Pingback: Personligt på milen « Är du helt bakom Götet?

Kommentera

