Ur slag

Efter en veckas frivillig och en veckas ofrivillig vila så var det då äntligen dags. Dags att komma ut på en liten runda. Tänkte bara mjukjogga lite granna så man börjar komma igång.

Så frågan är: ska vi ta de bra eller dåliga nyheterna först? Tjaa, de bra är väl att jag faktiskt kom ut! Och att jag äntligen kunde inviga bastun hemma… De dåliga? Fruktansvärt seg i benen och kroppen. Och det tog inte heller allt för lång tid innan knät började göra sig påminnt igen! Fasen oxå!

Förhoppningsvis är det bara ovana, ovana efter ett upphåll på två veckor som gör att knät krånglar lite. Får se hur det känns senare i veckan när det är dags för ett nytt pass. Men att det skulle vara så segt i kroppen? Visserligen har jag inte levt som jag lär den sista veckan, och framför allt inte i helgen, men det kändes ändå som att jag har tappat all typ av form jag hade innan stoppet.

Hoppas den kommer tillbaka snart!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

