Målet för veckan

Ska försöka göra slag i saken och lära som jag lever. Med andra ord, ska försöka sätta upp lite kortsiktiga mål. Efter mitt nyliga uppehåll så tänkte jag att det kan vara en bra idé för att hålla ångan uppe.

Målet för denna vecka blir… Ja med tanke på att jag bara sprungit fem kilomenter de senaste tre veckorna så mjukstartar jag lite. Jag tänkte att jag idag ska ut och springa. Ungefär 7,5 km ungefär. Det skulle ju betyda att jag är upp i 12,5 km sammanlagt. Och om jag sedan lyckas med bedriften att ta mig ut i helgen också, då skulle man ju kunna tänka sig att jag lyckas med 10 km. Inget långpass. Inte än. En snabb huvudräkning ger att det borde bli 22,5 km.

Så målet denna vecka (vecka 48) blir att springa minst 20 km.

Inte omöjligt va?

Nu kör vi!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

One comment

  1. Pingback: Så jag ljög lite… « Är du helt bakom Götet?

Kommentera

