Ingen rök utan eld

Det tar sig som mordbrännaren sa… Har varit lite orolig för att tiden att träna inte ska räcka till, framför allt under vardagarna. Vi kan köra en klassiker från Lorry… “Det är mycket nu!”

Dels är det ju snart jul. Det ska fixas med presenter och pyntning hit och dit. Dessutom har vi en liten fest på lördag, och nästa lördag. För att inte tala om vecka 51! Då är vi inte hemma alls, utan i Sälen för lite skidåkning. Vilket ska bli riktigt roligt i och för sig.

Men i alla fall, så i går tog jag med mig träningskläder och sprang Årstaviken runt på lunchen. Rätt skönt att ta en lunchrusning måste jag säga. Man känner sig piggare och fräschare resten av dagen faktiskt. Än så länge är det väl för tidigt att säga att jag har kommit tillbaka in i rytmen, men en bra bit på väg är jag i alla fall!

Kommentera

