Hej mitt vinterland..

Lagom tills man tänkte snurra på sig dojorna så kommer vintern på besök. Jag tycker att det är helt underbart med detta vinterlandskap man nu får stå ut med. Det blåser vilket gör att man snön i ansiktet hur man än bär sig åt men det gör mig inte ett dugg..det är vitt och fint ute. Åtmintonde just nu. Inom en vecka kommer med största sannolikhet det mesta ha hunnit slaska till sig och blivit skitigt och dant, som det har för vana att bli här i Stockholm.

Får ännu större lust att ge mig ut och springa en sån här härlig vinterkväll när  snön absorberar bort en hel del ljud och skänker lite mer ljus runt omkring en. Kan bli av imorgon.

För övrigt så är brorsan i sälen denna vecka (inte alls avundsjuk men jag missunnar dig ingenting). En kortvecka måndag till torsdag för nästan inga pengar alls för att få åka lite både på längden och bredden. Han kan få berätta själv när han kommit hem tycker jag.

Tills nästa gång, allt gott!

//Broder C

Kommentera

