Snart där…

årstaviken

Det blev en andra runda på andra dagen i alla fall. En andra runda runt Årstaviken. Det gick faktiskt en aningen snabbare än igår dessutom. Känns bra.

Knät verkar fortfarande hålla. OK att jag bara sprang åtta kilometer i går och idag, men ändå. Det är klart att det känns att det är lite ansträngt, men det ska det väl göra med tanke på hur lite jag har tränat det och tränat över huvudtaget i höst.

Börjar kännas som att man är på väg tillbaka nu. Även om jag fortfarande får känslan att vända tillbaka redan efter ett par kilometer. Men det kommer ju att ändra sig, bara jag får fortsätta vara igång.

Det ska bli skönt och lite välbehövligt att vila från löpningen ett par dagar nu. Inte förrän tidigast på lördag blir det en tur till. Men har jag riktigt tur så blir det lite skidor i morgon.

Kommentera

