Det var tusan!

Nådde faktiskt veckans mål, tre pass. Det var på håret, det var det verkligen. Men så kom jag ut och körde ca 7 km skidor idag. Inte så mycket, och framför allt inte så fort. Men va fan, jag var ute. Dels är det tekniken som är lite trasslig. Måste åter-lära mig hur fasen man åker skidor, dels måste jag mjukstarta. Får jäkligt ont i höger armbåge efter ett tag. Det verkar som att det är ovana. Vilket gör att det blir överansträngt.

Men som sagt, det var på håret att jag hann… Torsdags, ja då var det ju nyårsafton, nyårsdagen… är ju alltid nyårsdagen. Var lite trött kan man väl säga. Lördag. Middagsbjudning för Ove och barnen. Som urartade lite till fest..🙂 Fast det gjorde ju inget. Kom ut ändå!

Snart dags för en ny vecka. Nya mål. Vad ska vi satsa på då? Som den här veckan ungefär skulle jag tro. Tre pass. Ett i morgon. Kanske ett på tisdag och skidor på onsdag (ledig då!).

Nu kör vi!

😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

