Vi får väl se…

Jag har i alla fall tagit med mig kläder för att kunna springa idag. Men tusan hakar, det var -15 när jag klev ur bilen. Och det blåste! Det kommer att ta emot. Rejält kan jag säga. Men å tredje pilsnern, kommer jag inte känna mig ganska nöjd med mig själv om det visar sig att jag faktiskt genomför detta?

Det  har för övrigt redan betalat av sig, skidåkningen i söndags och löpningen igår. Min s.k. insomnia var som bortblåst igår kväll. I och för sig kom jag i säng lite för sent, men när jag väl la ner huvudet på kudden så tog det inte många sekunder innan jag slocknade… 🙂 . Hade det på känn.

Nä, nu är det dags att förbereda en ny dag. Kanske en ny löpardag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

