Hur långt är 4,2 mil?

Tidigare i veckan satte jag som mål att försöka springa mer än 35 km denna vecka. Det är när man börjar sätta denna träningsträcka under en vecka under luppen som man börjar få lite perspektiv på saker och ting.

Jag har ju anmält mig till Stockholm marathon för tredje året i rad. Har inte ens kommit till start de tidigare gångerna,  men räknar med att göra det i år.

Men då snackar vi om ett lopp som är längre än min nuvarnade träningsdos per vecka!!!

Det är ju bra tur att det är lite tid kvar innan loppet! Jag kommer att få ligga i…🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentera

