Och på femte dagen vilade han…

Vilodag idag. Känns ganska välbehövligt efter att ha hållt igång fem dagar på raken. Känner mig ganska nöjd efter det måste jag säga.

Men det betyder ju inte att jag är klar. Nänä, det är ju i alla fall två dagar kvar den här veckan. Och målet var ju dessutom att komma upp i ungefär 35 km, och flr att nå dit är det ca 12 km kvar att avverka.

För övrigt så funderar jag på om det kanske är läge att köpa en värmeväxlare. Ska det fortsätta vara så kallt, och jag vill försöka klara av en 12:a, då börjar det bli väldigt kallt i halsen.

Någon som har testat en värmeväxlare tidigare?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

