Comeback och slutet!

Så är nya veckan inledd! Startade lite lätt med styrketräning hemma igår. Vilket känns i benen idag märkte jag… Det var ju nämligen comeback för lunchjoggen idag också!

Årstaviken runt igen. Gick väl ganska hyfsat ändå måste jag säga. Även om det börjar kännas att jag har startat det nya året ganska intensivt. OKKroppen börjar bli lite sliten nu. Och faktiskt, så var det lite protester från båda knäna idag, men framför allt det senast opererade. Vill inte dra på min ännu en meniskskada… Orkar inte med att försöka komma tillbaka ännu en gång.

Fast jag måste säga, framför allt med tanken på vilken tuff och trist och seg höst det varit, att jag är väldigt nöjd och lite stolt över min start på det nya året:

traning

OK att farten inte har varit den högsta, men det skiter jag i, jag har kul och mår bra!

Nu kommer det att få lov att bli ett litet uppehåll vad gäller löpningen. Veckans mål går nog åt pipan, det blir svårt att få ihop 35 km den här veckan. Det blir nog inte någon ny löprunda förrän på lördag.

I morgon och på torsdag tänkte jag mig skidor! Har en tanke på att försöka vara lite ledig från jobbet på torsdag, så då kanske det blir lite styrketräning också.

Fredag bli som sig bör, en vilodag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentera

