Pedal!?

Hade tänkt att jag skulle försöka åka lite skidor idag. Men jag tror fasen inte att jag hinner.

Vi ska till vara på banken klockan 16 idag, och det lär ju ta sin lilla tid antar jag. Efter det så måste jag nog göra färdigt cykeln. Dels börjar ju tiden närma sig då jag verkligen inte har något val, utan verkligen måste börja cykla till centralen. Sen ska jag lämna in bilen för en värdering i morgon, och jag måste ju ta mig hem därifrån, och då är det enklast med cykeln.

Så det är nog så det får bli. Dessutom, känner i knät att jag behöver vila nån dag. Det gör mig bara gott!

Kommentera

