Lugna gatan

Det har blivit lite lugnare än vad jag tänkt mig den här veckan. Det beror nog på rivstarten förra veckan. Det har kännts i knäna de sista dagarna. Tror inte att det är någon fara, men jag ville inte chansa.

Sen har jag inte riktigt haft tiden att ta mig ut till skidspåren. Måste göra ett försök i helgen att åka lite skidor.

Om allt funkar så ska jag även försöka köra lite styrketräning i kväll. Skulle ju kunna funka medan pajdegen står och saftar till sig i kylen…🙂 Det är ju helg, så det är min tur att laga maten. Tror det blir en taco-paj ikväll.

Kanske en bärs och en bastu också!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentera

