En rätt OK lördag!

Haft en rätt skön dag idag. Började redan vid 9.00 med en riktigt stor och härlig frukost. Så man står sig liksom! Sen tog Carina och jag på oss pjäxorna och åkte till golfbanan i Torshälla och drog ett par varv där. Det är inte så långt, knappt två varv blev sju kilometer.

Visade sig att det var ganska lagom. Armbågen började göra sig till känna igen. Börjar faktiskt bli lite orolig för det där. Efter ca trettio minuters åkning så gör det ont som fan i höger armbåge. Vete tusan vad det kan vara. Det höll i sig när jag skulle köra lite styrketräning efteråt också. Tillräckligt för att inte göra vissa övningar…

Det gick segt med styrketräningen. Och att träna magen, det gör ont! Antar att det betyder att jag behöver det! 🙂

Men jag fick ta en bastu efteråt! Det är ju alltid lika trevligt!

Fortsatte med en halv fransk lunch efter det. För er som inte riktigt vet vad en fransk lunch är så kan jag meddela att det är en lunch bestående av en halv flaska vin och en fylld baguette.

Vi hade inga baguetter… 🙂

Det blir nya tag i morgon igen! Ses då!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.