Styrfart

Så var det måndag igen. Alltså dags att hitta lite mål för veckan som kommer.

Det blev inte någon mera träning än i lördags. Hade ju velat åka lite skidor igår, men det var mycket annat som skulle göras. I och för sig har jag lite träningsvärk i mina triceps, så det kanske var lika bra.

Fortfarande lite osäker på mina knän. Tror väl inte att det ska vara så farligt, men jag väntar gärna någon dag med att springa. I morgon är det väl en vecka sedan jag sprang senast. Vilket för mig till veckans mål:

Komma igång att springa igen. Det är det viktigaste faktiskt. Tar en dag i taget. Däremot så ska jag  försöka att, under tiden som jag känner efter i knäna, åka lite skidor. Torsharg i kväll. Och försöka på onsdag eller torsdag, vilket borde ge ca 2 mil skidor.

Styrketräna tisdag och fredag.

Testa att springa på onsdag eller torsdag. Försöka ta ett löppass på söndag också.

Sammanfattning:

  • 2 mil på skidorna
  • 2 styrketräningspass
  • 2 mil löpning

Många tvåor blev det!😀 Men det verkar ganska lagom tycker jag. Det blir dessutom inget träningspass på lördag. Vi åker till Carinas syster på lördag och kommer hem under söndagen. Så lördagen är kört, men söndagen kan funka.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

