Nya tuffa tider!

Jojo, nog har det varit snöcykla alltid! Det var inte helt lätt att ta sig hem igår! Eller till centralen idag heller faktiskt. Men igår var det nog rekord. 7 komma nånting kilometer, och det tog i runda slängar 50 minuter! Idag måste jag dessutom försöka tina upp cykeln på något sätt. Det börjar sätta sig en massa is och snö i kugghjulen, vilket gör att det liksom hackar när jag trampar.

Fast jag måste säga att det känns ändå ganska bra! Kommer snitta på lite drygt sju mil i veckan med cyklandet. Och det är ju bara de gånger jag cyklar till och från jobbet. Kan ju bli lite andra rundor också!😀

På tal om idag. När jag kommer hem ska jag provträna! Helt ny träningsform, som förhoppningsvis kan hjälpa till att få mig lite rörligare, få mera balans och kanske t.o.m. stärka upp magen.

Spännande ska det bli!

Rapport i morgon!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

