Allt nytt!

Det slet mera på knät är jag trodde/hoppades på att det skulle. Detta med Aikido. Eller slet och slet, jag vet inte jag, men det var i alla fall ganska ansträngt. Behövdes inte mycket för att det skulle svullna upp på baksidan.

Därför hoppade jag över passet som skulle ha gått av stapeln igår. Och så väntar jag och ser hur det känns på torsdag. Det ska dessutom bli lite spännande eftersom jag har tänkt att hinna träna lite “vanligt” innan dess. Förhoppningsvis ett styrkepass och ett löppass. Förutom allt cyklande förståss.

Idag ska jag återigen testa lite nytt! Men det har inte så mycket med träning att göra skulle jag tro. Annat än ansträningen att ta sig till Hötorget då. Jag ska för första gången i livet lämna blod. Bli blodgivare liksom. Varför inte? Känns bra att kunna hjälpa till lite. Och vem vet, det kanske är nyttigt att tvinga kroppen att producera mera.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

