Vilan över för denna gång

Har hållt mig lite lugn i några dagar nu. Sedan i torsdags faktiskt. Eller lugn och lugnt, jag har ju i alla fall cyklat varje vardag. Alltid något.

Det har ju blivit ett litet stopp eftersom det tog så hårt med aikido-träningen förra veckan. Mitt senast opererade knä gillade inte riktigt det där. Det är ett stort ?? på mitt fortsatta deltagande i där faktiskt. I alla fall just nu. Kanske om läget är annorlunda nästa termin. Vet inte riktigt ännu.

Men idag tänkte jag försöka smyga i gång lite grann. Köra lite styrketräning på maskinen hemma. Som en liten warm-up till en löprunda i morgon tänkte jag.

Fasen, maran närmar ju sig, det börjar bli dags att sätta fart tycker jag.

Eftersom det har varit lite si och så med träningen och allt vilande så väntar jag till nästa vecka med nya mål.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 comments

Kommentera

