Spännande tider

Ikväll måste jag testa om knät kommer att hålla! Ska ge mig ut på en kortare löprunda tänkte jag. Nånstans mellan fem och sju kilometer. Men med mobilen i högsta hugg i fall det visar sig att det går åt skogen!

Jag är så illa tvungen att ta tjuren vid hornen nu. Nog för att det skulle kunna vara smart att vila ett tag till. Tappar ju inte så mycket kondis eftersom jag ju cyklar varje dag, men det är ju så att på fredag är sista dagen på mitt nuvarande jobb.

Jaha? kanske ni undrar. Jo, men på detta nuvarande jobb har vi en sjukförsäkring som garanterar snabb vård, vilket jag inte kommer ha på nästa jobb. Så det börjar bli hög tid att starta ett försäkringsärende nu…

Men håll tummarna för att det inte behövs!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 comments

    • Peter

      Tack! Det är alltid skönt att veta att det finns någon som tror på en!🙂 Det ska bli riktigt spännande faktiskt!

Kommentera

