Var det någon som kände pressen sa vi?

I går (tror jag det var) pratade jag om att Känna pressen. Nu har det hänt saker här. Saker som gör att pressen verkligen känns också. Men jag kommer till det senare.

Först vill jag tala om att det verkar som att jag kommer Bellman springa Bellmansstafetten i år igen. Det ska bli kul. Det kommer dessutom att bli med det företag som jag precis har börjat på. Om vi får ihop ett lag förstås. Men det ska nog gå. Det skulle ju kunna vara så att jag får chansen att utmana mina gamla kollegor och jobbarkompisar på H&M också. Vi som sprang tillsammans förra året. Det blir till att hårdträna!! 😀

Men för att komma till saken då. Pressen som börjar kännas kommer av det faktumet att när vår VD mailade ut till kollegorna en förfrågan om denna stafett, då passade hon ju naturligtvis på att dels göra mig ansvarig för träningen av laget, och dels passade hon på att berätta för hela företaget att lilla Peps här, ja han tränar för fullt till Stockholm Marathon nu.

Så det blir verkligen att lägga korten på bordet den 5:e juni. Nu gäller det att få ordning på knän och träning, för nu finns det ingen återvändo! Här ska det springas marathon!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentera

