Måndag!

Så där ja! Ny vecka… som jag längtat…🙂

På söndag är det dags för Två sjöar runt. Ett litet nätt lopp på 16,7 kilometer. I och med att jag lyckades med konstycket att inte träna alls förra veckan så måste jag försöka springa ett par gånger innan loppet i alla fall.

Tisdag och torsdag tror jag är två bra dagar. Men då måste jag komma iväg och köpa broddar! Cyklade nämligen till centralen idag, och DET mina vänner, det var inte lätt! Riktigt jävla snorhalt på sina ställen. Det var för övrigt mitt sätt att också berätta att jag, efter fasen tre veckors uppehåll har satt rumpan på cykelsadeln igen. Vardagsmotion som jag tjatat så mycket om tidigare.

Brorsan var faktiskt ute och sprang sex kilometer i helgen. Härligt att han har börjat komma igång igen, även om det är högst osäkert med medverkan i Stockholm marathon. Han har ju missat några månaders träning nu, så det blir väldigt tufft. Även han är inne på vardagsmotionen. Just nu befinner han sig tillsammans med sin flickvän Sofia, vår syster Alexandra och systerdotter Ava i Tandådalen för lite skidåkning. Så jag antar att det blir ännu färre inlägg från hans sida just nu då.

Nu är det dags att ta tag i jobbet igen! Jobba, jobba, jobba. Lunch vid 12, och sen ska jag kolla efter ett par broddar!

See ya!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

