På gång…

En hektisk morgon är till ända. Skönt. Nu ska det bli fokus på jobbet några timmar. Sedan bär det iväg till Runner’s store och införskaffa ett par broddar, för idag ska det springas!

Måste få ett par träningar  i benen innan det är dags för loppet i helgen. Plus att kroppen verkligen börjar kräva att jag rör på mig nu!

andreasfalk På tal om Runner’s store, i morgon kväll ska jag dit och lyssna på Andreas Falk som kommer dit och berättar om sina upplevelser som ultralöpare. Med tanke på målsättningen jag och brorsan har, så tänkte jag att det kan passa ganska ypperligt att lyssna på någon som faktiskt har sprungit mellan Göteborg och Stockholm. På fem dagar dessutom… Tjaa han har ju sprungit längre än så, men bara för att ge ett exempel.

Har inte lyckats bestämma mig för hur långt jag ska springa dock. Senast jag sprang så sprang jag 15 km, så jag är inte orolig för att inte ta mig runt, men det skulle ju kännas skönt med lite längd i kroppen innan loppet. Men å tredje pilsnern så vore det det ju skönt och sträcka ut och lägga sig på lite tröskeltempo.

Jag bestämmer mig ikväll.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

