Helg!

Jahaja… Testade mycket riktigt maträtten jag rekommenderade i går. Den var fantastiskt god! Och med det rekommenderade vinet till… då blev det alldeles superbt! Sen finns det en liten, Torshällaspelen 2007 114liten möjlighet att det blev lite mycket av det där  igår kväll… –>

Sitter och huttrar lite på kontoret idag istället. Smällar man får ta, kostar och ligga på topp och alla andra klyschor man kan tänka sig.

Ställde ju in gårdagens träning. Så det är ju inte mer än rätt att jag tar igen det i kväll när jag kommer hem. Jag är lite seg i benen sedan passet i onsdags och känner väl att jag skulle behöva jogga bort det. Dessutom kan jag ju behöva ta bort lite från gårdagen inför loppet på söndag.

Torshällaspelen 2007 027 <– Förhoppningsvis kommer då helgen innehålla lite mera av detta. Eller, det vet jag redan från början att den kommer att göra. Kanske en nätt runda på sju eller åtta kilometer idag, och sedan 16,7 på söndag i Sumpan. Start 10:30, kom gärna förbi och heja fram mig. Det kan behövas! Det blir ju ändå årets längsta sträcka för min del. Längsta sträckan sedan Lidingöloppet faktiskt. Så heja fram mig!

Och önska mig gärna lycka till!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 comments

Kommentera

