Långpassets vara eller icke vara

Jahaja. I morgon är det lördag. Från början tänkte jag kuta ett långpass (trots att alla ju vet att man springer långpass på söndagar!). Jag är ju i och för sig inte upp i långpass ännu om jag ska vara helt ärlig. Det kommer.

20 kilometer hade jag tänkt att jag skulle köra. Men det skulle ju också innefatta att jag hade lyckats komma ut ett par gånger till den här veckan.

Så blev det inte, och jag vete fasen om jag vågar mig på en ökning från 16,7 till 20. Fast vem vet? I morgon bitti kanske Peps drar på sig kläder och hörlurar (med en GRYM Spotify-lista såklart) och sticker iväg ett par timmar? Nice start på en helg i så fall…🙂

Den GRYMMA Spotify-listan? Den finns ju här! (RunningPeps)

Bland annat kan du hitta den här låten där!:

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentera

