Skäms!

Skulle ju ha tagit mitt långpass idag. Långfredag, det hörs ju på namnet faktiskt. Det är ju det som dagen är till för! Och igår (skärtorsdag) så skulle vi ju bara gå på en enkel middag hos vår guddotter. Klart som korvspad!

Fest igår?

Vare fest igår?

Nu blev det ju inte riktigt så… Vi kom dit vid sex-snåret, fick ett glas vin och tog det lite lugnt. Helt plötsligt var klockan ett (!) på natten och det var lite mera än ett vinglas… Vi sänkte en bag-in-box och åtta öl! På fyra personer! Men vi hade VERKLIGEN trevligt.🙂

Nu är det ju tack o lov så att inget är ju hugget i sten. Så jag missade långpasset i dag. SO? MEN jag SKA springa långpasset innan veckan är över. Så antingen i morgon eller så på söndag. Men det ska bli av!

Fixar ni att dra ett långpass i helgen?? Jag bara undrar….😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 comments

  1. Mia

    Det är nyttigt att släppa loss ibland, även om det aldrig känns bra att hoppa planerad träning. Jag har skjutit mitt långpass till imorgon. Men då banne mig ska det bli av😀

  2. Peter

    Mmmm ja vet! Mitt pass blev av i går till slut! 19.43 km. Jäkligt trött när jag kom hem, men sååå nöjd! :o)

Kommentera

