Tack för kaffet!

Där satt den! Rätt i nyllet! Som en finne i röven eller the fucking prick över I!

Det skulle ju visserligen förklara att jag var så fantastiskt trött igår. Och kanske lite grinig också. Tyckte jag kände något i morse när jag vaknade. Gick ju upp en timme tidigare för att försöka dra en morgonlöpning (tidsbristen ni vet!), men tyckte att det var något där som låg och kittlade.

Sant nog. Nu när jag cyklat in till centralen och sitter på tåget, då sjukmärker jag ju. Hur den liksom har smugit sig på. DET HALSONDA! Jag är på väg att dra igång en förkylning! FAN!

Det är ju aldrig särskilt kul med en förkylning, men den här kommer ovanligt olägligt. Fullt upp med att gräva och dona på tomten och redan då har jag dåligt samvete för att jag inte hinner fixa aikidoträningen på torsdag, och att jag förmodligen inte skulle hinna springa igen förrän på lördag.

Förkylningar SUCKS!

Har någon något bra tips på hur man fortast kan kurera sig (som INTE innefattar whiskey, det tipset kan jag redan!) från skiten?

Läs även vad andra andra skriver om , , , , , ,

Kommentera

