Return of a dead man

Jaha! Ganska precis en vecka sedan senaste uppdateringen. Drogzombies_streets som sagt på mig en förkylning i förra veckan. Började känna av den i onsdags och en kall cykeltur hem från jobbet på onsdagskvällen satte verkligen spiken i kistan! Vaknade upp natten mot torsdag med sprängande huvudvärk och så jävla ont i halsen.

När jag senare på morgonen gick upp (och naturligtvis INTE åkte till jobbet) efter att ha lyckats få kanske tre timmars sömn, var jag inte annat en ett vrak. Det satt som en två knytnävar stor klump (av snor förmodligen) i bröstet som inte gick att hosta upp, och som även gjorde det svårt att prata faktiskt.

I normala fall hade jag bara bäddat ner mig och kört en kur av whiskey, honungsvatten, c-vitamin och kan-jang och så hade jag kunnat gå tillbaka till jobbet i måndags. Nu var ju inte det här ett normalt fall dock! Nänä!

Redan på fredagen fick jag trycka i mig två Treo och två Panodil i varmt vatten (gjorde susen med klumpen i halsen!) och gå ut och gräva för att lokalisera ett avloppsrör. Detta för att det skulle komma två personer och börja hjälpa oss på lördagen. Det skulle ju naturligtvis strula det också, vilket har gjort att jag har fått gräva VARJE jävla dag!! Tre till fyra timmar varje dag. Det är inte något som hjälper en med återhämtningen, eller får febern att släppa tyvärr.

Så nu är det comeback som gäller! Comeback med träningen. Comeback med bloggen. Comeback på jobbet. Comeback med uppdateringar av diverse träningsbloggar. Kort sagt, COMEBACK!

Mer om detta senare! Ses då!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

