Kris? Vi får se…

Börjar kännas som lite kris nu. Blötvädret från i morse var inte bra. Fick mig att börja känna av den gamla kära förkylningen igen. Hur det ska gå med det lilla passet i morgon, det vete tusan just nu.

blöt Det är ju klart, ett pass mer eller mindre när jag har haft ett ofrivilligt (igen!) uppehåll i träningen kanske inte spelar någon roll. Egentligen. Det är ju bara det att jag börjar ju känna abstinens nu. Det spritter i benen. De vill ju bara ut och nöta asfalt, eller alternativt, skog!

Benen spritter, men frågan är hur det är med lungorna? Att gå uppför trappan till kontoret idag, det var jobbigt! Andfådd när jag kom upp, och det är inte så många trappor vi snackar om här. Typ tre…

Det är ju tur att jag ska ta det lugnt i kväll. Bara cykla hem och softa och läka.

För övrigt, inget mat och vintips denna vecka. Tipset jag fick i mailen var inte någon höjdare (enligt min mening), och jag vill ju bara sprida bra saker så klart!

Nu gör vi färdigt den här sista arbetsdagen denna vecka och tar nya friska(?) tag imorgon!

Kommentera

