Va fan, var det inte vår ute?

Känner en stor och uppriktig glädje över mitt beslut att vänta till i morgon lördag innan jag sticker ut och springer igen efter dennasnowbiking ruggiga förkylning.

Cyklade (som vanligt) in till Centralen idag, och fy farao vad det vräkte när blötsnö! Det hade redan kommit runt fyra centimeter när jag stack iväg och det bara fortsatte! Kommer ta ett par timmar att få kläderna torra ordentligt verkar det som!

Fortsatt vila och återhämtning idag som sagt. I morgon kommer det att bli tokmycket att gräva. Har väl inte riktigt bestämt mig för när jag ska ut och lubba, morgon, förmiddag, eftermiddag eller kväll. Men i och med att det är hockey som MÅSTE SES (missade ju gårdagens match, fan oxå!) så lutar det åt en morgonlöpning. Kan ju vara en bra start på dagen i och för sig. Springa 6,5 ta en finfin frukost och sen slänga på sig blåstället och köra med hacka och spade för att sedan se Djurgården kämpa!

Det låter som en plan!

Hinner du med allt du planerar på helgen?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentera

