Fridag!

Lånad från Hemliga trädgården Känns rätt bra att ta en vilodag måste jag säga. Framför allt är jag trött i kroppen efter att i nästan en och halv veckas tid fått lov att hugga tag i en spade och gräva för avloppet hemma.

I lördags var det en av de värsta dagarna. Då blev det fyra och en halv timme i sträck, och det ska ni veta, att gräva är fantastiskt jobbigt efter ett tag. Framför allt när diket man börjat med bara blir djupare och djupare. Har varit nere 140 cm djup. Det tar.

Sen, i början av denna grävperiod var jag dessutom kraftigt förkyld med feber, och det gillades inte av kroppen. Så en dag utan grävning och träning kan sitta rätt bra.

Nu ser jag fram emot matchen i kväll, om det nu blir på Globen eller hemma, vi får se. Beror på vad biljetterna kostar därborta. Sen ska jag förbereda mig för att sticka ut och springa runt klockan 05:00 imorgon bitti. Tror att jag kommer vara ganska ensam på vägen då!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

