Satans mornar!

Ja inte fan blev det någon löpning i morse inte! Jag var helt jävla dyngslut när jag vaknade. 05:00 ringde klockan och jag lyckade inte somna förrän vid 24-snåret. Det var alldeles för få timmar för att ens försöka gå upp!

Till råga på allt gick det åt helvete i matchen också! Och nej, jag fick inte tag på några biljetter heller. Fast det kanske var lika bra. Trist bara att det var sista möjligheten för mig att se Djurgår’n den här säsongen. Sista matchen i Stockholm går på lördag, och då är jag på väg hem från Ronneby. Det får bli mobila bredbandet och datorn på i bilen!😀

Nu ska jag hem och dona lite med avloppet igen. Förhoppningsvis blir det inte så sent idag så jag kan sova gott i natt. För imorgon gör vi naturligtvis ett nytt försök att komma upp tidigt och springa lite då! Har en runda på strax över en mil, det bord bli lagom tycker jag. Då får jag dessutom chansen att utvärdera hur lill-tån mår.

Håll tummarna för att jag kommer upp i tid i morgon!

Bjuder på ett litet musiktips!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

